גרירה מספורה! | !Sephora haul

שלום לכולם! אני שמחה לכתוב את הפוסט הזה ולהראות לכן את הרכישה שלי מספורה…

ספורה זוהי חנות איפור וטיפוח עם שלל מותגים ומוצרים שהרבה מאוד מהם אין בארץ ואין איך להשיג… גם את החנות עצמה לא ניתן למצוא בארץ, והאתר שלהם לא שולח לארץ אלא עם כן אתן משתמשות בחברת שילוח שעולה לא מעט כסף. אז איך בכל זאת הזמנתי אתן שואלות? אז אני ביקשתי מחברת משפחה שגרה בארה"ב שהגיעה לארץ לבקר והסכימה להביא איתה את החבילה שאני אשלח לה… אז תודה לך ליז! (בפוסט הזה אני מראה לכם רק מה רכשתי ומציגה את דעתי הראשונית, לא התנסיתי עוד בשום מוצר…)

לפני שנתחיל אני רוצה להדגיש שאת המוצרים שאני קונה, אני קונה מכספי האישי. עבדתי כל הקיץ וחסכתי כסף ולכן אני מרשה לעצמי לבזבז כסף על מה שאני אוהבת.

 

המוצרים שקניתי:

  • המוצר הראשון הוא המוצר make up forever- step1 smoothing primer.                                                              את המוצר החלטתי לרכוש בגודל מוקטן כיוון שזה לא מוצר זול, ורציתי להתנסות בו ולראות אם אני אוהבת את המוצר לפני  שאני רוכשת את הגודל המלא שלו. שמעתי עליו הרבה דברים טובים וממש רציתי לראות ולהתנסות בו בעצמי.

IMG-20160304-WA0013

 

  • המוצר הבא הוא Too Faced Shadow Insurance.                                                                                              הרבה מאוד זמן רציתי פריימר לעיינים כי גיליתי שהפיינטפוט של מאק לא מחזיק לי את הצלליות להרבה מאוד זמן. אני יודעת  שלא מזמן הם שיפרו את הפורמולה ואת האריזה של המוצר…
s1777671-main-hero

התמונה נלקחה מהאינטרנט

 

  • מוצר אחר שמאוד התרגשתי לקנות הוא Urban Decay Moondust Eyeshadow בגוון Soltice.                                        צללית בגוון ממש מיוחד שמראה שתי צבעים (דואוכרומית) ירוק וסגול. הצללית הזאת גליטרית ומנצנצת.

Untitled

 

  • מוצר נוסף של אורבן דיקיי הוא ה Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner בגוון Distortion. זה איילינר נצנצים שאפשר לעשות איתו עוד כל כך הרבה מראות איפור שונים… הוא מהממם ובהחלט אני ארכוש עוד צבעים של המוצר.

    IMG-20160304-WA0014

 

  • עוד מוצר של אורבן דיקיי זה הספריי מקבע שלהם Urban Decay All Nighter Long-Lasting Makeup שגם אותו החלטתי לרכוש בגודל מוקטן כדי להתנסות בו קודם לפני שאני רוכשת את הגודל המלא.
    604214852303_allnightertravel

    התמונה נלקחה מהאינטרנט

     

 

  • המוצר הבא הוא ה Kat Von D Tattoo Liner -trooper. איילינר טוש נוזלי שיש עליו המון ביקורות טובות. הצורה של מאוד נוחה כדי לעשות איילינר מדויק והוא מאוד שחור.

10

 

  • מוצר אחרון ומהממם הוא ה BECCA Shimmering Skin Perfector Pressed בגוון moonstone. הייליטר לפנים בגוון זהב שמנת. הפיגמנט שלו חזק והטקסטורה שלו מאוד נעימה.

Untitled3

 

*תמונה סופית של סוואצ'ים:

IMG-20160304-WA0012

שמאל לימין- Distortion ; trooper ; soltice ; moonstone

 


Hello everyone! I am pleased to write this post and show you my purchase from
…Sephora

 Sephora has brands and products that many of them there aren't in Israel… the store itself can not be found in the country, and their website does not send to Israel unless you use shipping company that costs quite a bit of money. So how do I invited you ask? So I asked a family friend who lives in the United States who came to Israel to visit and she agreed to bring me the package that I would send her… So thank you Liz!

In this post I show you what I bought and just shows my first impression (no longer experienced any product)

Before we begin I would like to emphasize that the products I buy, I buy personal funds. I worked all summer and saved money so I allow myself to spend money on what I love.

Products bought:

  • The first product is the makeup forever- step 1 smoothing primer. I decided to purchase a reduced size because it is not a cheap product, and I wanted to try it and see if I like the product before I purchased the full size of it. I've heard many good things about him and really wanted to see and experience it for myself. IMG-20160304-WA0013
  • The following product is Too Faced Shadow Insurance. I wanted a very long time eye primer because I discovered that the pain-pot of mac not hold the shadows quite a while. I know that recently they improved the formula and the packaging of the product …
s1777671-main-hero

the photo taken from the internet

  • Another product I was very excited to buy is the Urban Decay Moondust Eyeshadow in Soltice. The shadow shade is really special, it shows two colors (Duo-chrome) green and purple. This shadow is glittery and sparkly.Untitled
  • Another product of Urban Decay is the Heavy Metal Glitter Eyeliner in the shade Distortion. It glitter liner that can be done with so much make-up looks… He is gorgeous, definitely I will purchase another colors of the product.

IMG-20160304-WA0014

  • Another product of Urban Decay is their All Nighter Urban Long-Lasting Makeup. I decided to purchase a reduced size to try it first before I purchased the full size.
604214852303_allnightertravel

the photo taken from the internet

  • The next product is the Kat Von D Tattoo Liner -trooper. Liquid ink liner that has a lot of good reviews. A very easy way to make a perfect liner and it is very black.

10

  • Last but not list, is the BECCA Shimmering Skin Perfector Pressed in moonstone.  Cream gold shade, it has strong pigment.

Untitled3

* Final image of swatches:

IMG-20160304-WA0012

left to right: Distortion; trooper; soltice; moonstone

כתיבת תגובה